Naudinga žinoti 2020 04 30

Finansiniai įsipareigojimai slegia ne visus – atidėti mokėjimus prašo mažuma

Finansai

Karantinas bei nestabili ekonominė situacija šalyje paveikė lietuvių finansines galimybes: bankai skaičiuoja tūkstančius prašymų atidėti paskolas ir jau susitarė dėl vieningų sąlygų, kurios klientams suteiks vadinamąsias paskolos arba kredito atostogas. Tačiau tokie išbandymai užgulė ne visų kreditorių ir besiskolinančiųjų pečius. Mažiau nei 3 proc. finansų bendrovės „General Financing“ klientų  nuo karantino pradžios įmokas paprašė atidėti, o vos procentu daugiau jas vėluoja mokėti.

Pandemijos keliamo nerimo ženklų bendrovė beveik nepastebi, o siekdama dar didesnio teikiamų paslaugų prieinamumo, nuo pirmadienio atidarė fizinius aptarnavimo padalinius, kuriuose griežtai laikysis saugumo reikalavimų.

Sunkumai – vos keliems nuošimčiams

Bendrovė skaičiuoja, kad nuo karantino pradžios klientų, kurie paprašė atidėti įmokas ar pranešė, jog vėluos jas sumokėti, yra iki  3 proc. Be to, vos keliais procentiniais punktais padaugėjo klientų, kurie vėluoja susimokėti. Visiems jiems leidžiama atidėti įmokas 3 mėnesiams.

„Tokius pozityvius šios sudėtingos situacijos rodiklius lėmė ilgalaikė praktika: didžioji dalis mūsų klientų yra nuolatiniai – bendrove pasitiki ir jos paslaugomis naudojasi ne pirmą kartą. Be to, kiekvieną kartą vartojimo paskolas suteikiame tik atsakingai įvertinę kiekvieno norinčiojo pasiskolinti galimybes“, – bendrovės rodiklius komentuoja „General Financing“ Pardavimų departamento direktorius Tadas Čekavičius.

Įmonės atstovas priduria – per karantiną klientų dėmesys krypo į vartojimo paskolas ir paskolas būsto remontui. T. Čekavičius sveikina lietuvių norą, net ir užsidarius namuose, pirkti internetu, skatinti ekonomikos augimą bei laisvo laiko neleisti veltui, jį išnaudojant gyvenamajai erdvei atnaujinti.

Skyriai atidaryti klientų pageidavimu

Visgi, „General Financing“ Pardavimų departamento direktorius teigimu, per karantiną išaugęs paslaugų teikimo nuotoliniu būdu  poreikis aktualus ne visiems. Bendrovė, telefonu ir internetu apklaususi daugiau nei 400 savo klientų, išsiaiškino, kad norinčiųjų gyvai susitikti ir pasikalbėti apie šiuo metu kylančius finansinius iššūkius – vis daugiau.

„General Financing“ atstovas užtikrina – įmonės padaliniai atidaryti laikantis visų saugumo reikalavimų. Skyriuose matuojama darbuotojų temperatūra, jie aprūpinti kaukėmis, veido skydais, vienkartinėmis pirštinėmis, nuo klientų atskirti pertvaromis.

Finansų bendrovės patalpos dezinfekuojamos, dezinfekciniai skysčiai ir vienkartinės pirštinės prieinami ir lankytojams, kurie į padalinius priimami tik po vieną. Įmonė paslaugas šiuo metu teikia ir nuotoliniu būdu: klientai aptarnaujami tiek telefonu, tiek ir internetu.

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button